Pružinku můžu ztratit jedině tehdy, když ji mám v kapse a podaří se mi ji vytáhnout kapesníkem, který chci použít a nevšimnu si, že na něm visela pružinka. Jestli se pružinka ztratila přímo z motoru, tak je to nebetyčný šlendrián. Další šlendrián je, že návod neobsahuje detailní rozkres náhradních dílů a popis jednoduchých vad s popisem jejich odstranění. Je do nebe volající pitomost, vézt stroj do servisu, kde mechanik pootočí šroubkem o čtvrtinu otáčky a řekne si o patnáct stovek, aniž by dále něco seřizoval, nebo měřil. Někdo také může říci, že je to hloupost zákazníka. Kde je hranice mezi hloupostí, správnou informovaností a seriozností. Další zhovadilismus je, že papírové těsnění stojí čtyřicetpětKč a musí se objednat. A mohlo by se pokračovat dál. V případě GSV, bych neměl za těch třiadvacet papírů, na nic šahat alespoň pětistovku mototohodin.