Pokud spojka nevypíná - obložení může být přitom v pořádku - je vada většinou v pružinách, které při poklesu otáček nepřitáhnou čelisti a spojkový buben se unáší - otáčí. Další možností jsou příliš vysoké volnoběžné otáčky. Nalévací otvor u DSK 317 je na boku v rozšířeném místě převodovky, kde má převodovka téměř kulatý tvar, nad uchycením závěsu v jednom kuse s držákem velkého závaží. Tento šroub je zároveň kontrolní bod množství oleje PP90 H - hypoidní - musí být!!! Při plnění převodovky asi 1,7 ltr se plní po stav vytékání oleje z tohoto otvoru - potom zašroubovat a přiměřeně dotáhnout - kontrola na těsnost. Vypouštěcí šroub opotřebovaného oleje je na převodovce pod uchycením závěsu a závaží - pod zploštělým místem, kde je tento závěs přichycen. Je to u nápravy na zaoblené stěně převodovky.Po výměně oleje je nutné ověřit těsnost šroubů, protože pozvolný únik oleje může způsobit poškození převodovky, totéž platí při mastnotách kolem vývodů na nápravu - opravit výměnou gufer, tento stav je častější u rotavátorové převodovky, kdy není dotažena spojovací tyč nožů. Pokud jste můj popis nepochopil, tak vložím fotky.