Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:V těch kopcích, kde jezdím, tak nemám problémy s náklonem - z důvodu motoru Honda. Je tu problém jiný - bezpečnost. Zlepšení v tomto směru je jednak vyšší stabilitou malotraktoru - díky 4 kolům, také to chce získat zkušenosti a nejet do takových kopců hned, aniž znám co mohu a nesmím. V takovém terénu je bezpodmínečně nutné mít v perfektním stavu brzdy a další důležité prvky - dotažený závěs, všechny šrouby na důležitých místech - uchycení řídítek, spojovací tyč kol + pojistka, svořeň v závěsu bezpečně zajištěný. Z kopce pro jistotu ještě brzdím motorem - na uzávěrky. Je také vhodnější naložit raději o něco méně, než v běžném terénu, nebo někdy použiju jako brzdu celý kmen stromu. Pod kopcem jej pořežu. To je dle okolností a stavu terénu - mokro a pod.