Aktivovaný sýtič znamená privretie istej vzduchovej klapky, čiže ten piktogram s uzavretým ventilom.
Sýtič: (podľa Vášho obrázku)
studený motor: sýtič vždy aktivovať, štartovať; ak je počuť prvé zapálenie - sýtič deaktivovať a pokračovať v "ťahaní". So sytičom sa už viac nič nerobí.
teplý motor: sýtič je po celý čas deaktivovaný.
Poloplyn:
Treba pri štarte aktivovať vždy bez ohľadu na teplotu motora (i keď pri teplom motore to môže chytiť i na voľnobeh - treba checknúť) Ide len o spôsob, akým sa aktivuje. Väčšinou sa zaaretuje poloplyn na plymovej rukoväti - tlačidlom. Ak tam nie je, zrejme sa poloplyn aktivuje spoločne s aktivovaním sýtiča, teda studený motor: stačí len ten sýtič a malo by to ísť; teplý motor - chceme aktivovať len poloplyn - preto aktivovať sýtič a vzápätí ho deaktivovať - to je tá tzv. východzia poloha sýtiča. Vďaka tomu ostane poloplyn aktívny. Po štarte sa poloplyn deaktivuje krátkym "preplynovaním".
Dúfam, že je to už jasné...