Dobry den, dovolim si pripojit svoju reakciu, vcera som dokoncil opravu karburatora motora Thorx35. Kosacka bola v stave, ze sa nedala vobec nastartovat. Kompletne zaneseny palivovy system. Hlavna tryska bola az v takom stave, ze som ju musel odvrtat. Ten karburator je tak jednoduchy, ze som vyrobil hlavnu trysku nerezovej injekcnej ihly. Na 4x som trafil spravny priemer. Pri vacsom priemere bol motor "prechlastany" - nestupali otacky, pri mensom mal problem s naskocenim. Mam pocit, ze teraz ide podstatne lepsie ako predtym a netreba ani prekombinovanu americku (20 ci kolko otvorovu) originalnu trysku. Este k tvojmu : Iste si urobil dobre, ze si to vycistil, stacilo sa mozno pohrat s nastavenim pruzin na tej regulacii otacok. To, ze otacky kolisali hovori o tom, ze regulacia funguje. Len zotrvacnost tejto regulacie stacilo znizit nastavenim pruzin.