Vážený pane Mirku, pokusím se vám to popsat po lopatě. V servisu: "dobrý den potřeboval bych tento díl na tuto pilu Stihl. To už nemám a pochybuji že je to ve skladu. Děkuji nashledanou". To samé v druhém servisu. Volám do Brna-Modřic" potřeboval bych tento díl na tuto pilu Stihl. Kdepak pane, to už neseženete, to se už nedodává. Prošla i desetiledá lhůta na dodávání ND, takže nedokážeme zajistit.
A teď v oficiálním servisu Stihl kdesi u Bardějova. "dobrý den potřeboval bych tento díl na tuto pilu Stihl. Moment pozrem sa? áno je to možné bohu zial nemám skladom ale obednám. Stojí x euro. Budete hodný a pošlete mi ho? Samozrejme! Dajtě adresu". Dal jsem adresu, ale dvě eura na poštovné a ND bez jakýchkoli dalších problémů došel, jak jsem psal víše.
A pokud vám nedochází smysl této diskuze tak je o tom, že jediné oficiální zastoupení značky Stihl v ČR stojí za... a možná, že ani za to ne. Pochopil jste? Co v oficiálním zastoupení Stihl ČR je zhola nemožné, tak oficiální prodejce té samé značky ale na Slovensku s tím nemá sebemenší problém a funguje. Není něco špatně?
PS: Slovákům se omlouvám za asi špatně napsaný slovenský text, i když o to snad v tomto případě nejde a rozumný člověk to pochopí.