Vážený pane 216.60 těžko jste mohl slyšet něco o ucpávání vyhazovacího tunelu u sekačky LC 53 e, protože to je letošní novinka a ještě s ní nikdo v ČR nesekal!! Nejspíš máte na mysli R 152 SV kde spíš jde také jenom o to jedna paní povídala.
A teď k sekačce LC 53. Jsou dvě varianty se startérem a bez. Obě se startují snadno, protože použítý motor Briggs & Stratton 750 Series má automatický sytič, takže obsluha nemusí nastavovat, mačkat ani nic jiného, pouze zatáhne za šňůru nebo zmáčkne startér a sekačka naskočí. Tyto motory mají dlouholetou tradici a jsou to jedny znejpoužívanějších motorů. Servis dostupný v podstatě kdekoliv, protože to sevisuje téměř každý slušný servis. Hondu servisuje pouze autorizovaný servis Honda! (pokud se nemýlím je jeden v České republice). Pojezdovou rychlost lze nastavit podle individuálních požadavků obsluhy a funkce Comfort cruise™ si toto nastavení zapamatuje pro příští používání. (Stiga má pouze čtyři volitelné rychlosti). Ergonomicky tvarovaná rukojeť do které zapadne páka okamžité brzdy setrvačníku tak, že splyne s madlem. Vámi napadaný tunel má na výšku u svého výstupu cca 30cm! A byl navržen po zkouškách v areodynamickém tunelu. Tato sekačka jako jediná na trhu má bovdeny uloženy vně madel, takže se nikde neplandají okolo sekačky. Navíc jsou z profilovaného materiálu a proto ve směru největšího namáhání jsou vlastně 4 cm tlustá! Díky tomu se sekačka dá složit do podoby "kufru" a uložit na výšku, takže zabere méně místa! Má přípojku na zahradní hadici a po sečení stačí napojit zahradní hadici, pustit vodu, poté nastartovat sekačku a máte uklizeno. Koš má ve své spodní části jakýsi "jazýček" který zabrání tomu, aby vám na trávník odpadl obvyklí bobek trávy při snímání koše. M.