Přidřený motor by byl vidět po sundání výfuku, ale i po demontáži svíčky (i když trochu hůře), pokud má alespoň trochu slušnou kompresi, nevěřím přidření. Svíčka by asi vyměnit chtěla, jenže ta by to nehnala do vysokých otáček i noname. Spíš to vypadá na přehřátí gufer a otevřením se přisává falešný vzduch. Ztrácí to, jak píšete volnoběh. Otevřením nádrže vyloučíte špatné odvětrání nádrže, pokud se stav po znovu zavření nezlepší a nepůjde normálně natočit. Udělal bych to už při prvním zhasnutí na volnoběh. Budete-li sundávat výfuk, zkontrolujte výfukový kanál, zda není zanesený karbonem a výfuk taktéž.(Mogul TSF)
Jakou kompresi má motor po prvním zhasnutí. Je-li znatelně horší než při studeném startu, pak mohlo i dojít k připečení pístních kroužků a uhřátý válec se roztáhne a připečené kroužky netěsní.