Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Přidřený motor by byl vidět po sundání výfuku, ale i po demontáži svíčky (i když trochu hůře), pokud má alespoň trochu slušnou kompresi, nevěřím přidření. Svíčka by asi vyměnit chtěla, jenže ta by to nehnala do vysokých otáček i noname. Spíš to vypadá na přehřátí gufer a otevřením se přisává falešný vzduch. Ztrácí to, jak píšete volnoběh. Otevřením nádrže vyloučíte špatné odvětrání nádrže, pokud se stav po znovu zavření nezlepší a nepůjde normálně natočit. Udělal bych to už při prvním zhasnutí na volnoběh. Budete-li sundávat výfuk, zkontrolujte výfukový kanál, zda není zanesený karbonem a výfuk taktéž.(Mogul TSF)

Jakou kompresi má motor po prvním zhasnutí. Je-li znatelně horší než při studeném startu, pak mohlo i dojít k připečení pístních kroužků a uhřátý válec se roztáhne a připečené kroužky netěsní.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika