Je starý něco přes dva roky. Dělá to cca rok. Nějak jsem tomu nevěnoval pozornost a je možné, že by to dělal od začátku, jen jsem si toho nevšiml. Tak nějak jsem s tím žil a teď už mi to začalo pít krev. Protože mi přibyly plochy a musím to dělat na několikrát. Že se "blížím ke smrti" poznám tím, že mi motor chcípne na volnoběh. Když ještě není úplně mrtvý, podaří se mi nastartovat pod plynem a musím jej držet v otáčkách.
Dodám, že motor je značky BlueBird, Italské výroby.
Jak to myslíte s tou nádrží? Jako jestli je čistá? Ano, je, benzín čerstvý. Karburátor i vzduchový filtr vyfoukaný. Spodní kloub pravidelně mažu správným mazivem. Spíš se mi zdá, že to má něco společného s přehřátím. Když "plivnu" na žebra, tak opravdu hodně syčí. A když pořádně vychladne, naskočí na první našlápnutí, drží otáčky na volnoběh, prostě paráda...
Zpočátku jsem do toho dával olej Mogul TSF, se kterým to dělalo po kratší době. A celkově nechtěl moc do otáček. Olej Stihl to podstatně zlepšil.
Ještě mně napadá, je možné, že by to třeba dělalo proto, že jsem předtím s nekvalitním olejem motor zadřel? Jak se projevuje zadřený motor? Nemám s tím zkušenost. Něco podobnýho mi udělala Jawa 350 a po výměně benzínu za směs s kvalitním olejem zase jela jak dřív - jasný, je to úplně jiný motor :)
Taky mně napadá, možná je třeba celý motor sejmout a pořádně vyčistit dráhy vzduchu. Aby se lépe chladil. Co myslíte?
Ještě mně napadlo - svíčka. Je tam nějakej podivnej noname. Když ji vyndám, jiskru normálně háže. Nejsem automechanik, ale vím, že svíčky mají nějaké teplotní hodnoty, atd.
Popravdě, trošku mně to začíná štvát a vždycky si říkám, že koupím něco pořádnýho. Ale pak studenej chytí a když jede, jede k mý plný spokojenosti. Tak nejdřív zkouším jestli by to šlo vyřešit...
Mockrát děkuju za reakce