Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

To není o emocích to je standardní obchodní strategii, dlouhé roky jsem pracoval na vedoucích postech u nadnárodních koncernů. To co jsem Vám popsal je standardní strategie. I proto preferuji obecně značkové zboží, míněno primární výrobce. Víte, ono není ani jedno, zda odeberete pro svojí výrobní linku "stejný motor" od adekvátního výrobce, vyrobeného klidně i v Číně ve fabrice s ortodoxním managementem kvality (tomu nic nechybí), nebo od fabriky, která vyrábí tentýž motor licenčně a na kvalitu dohlíží místní management podle vlastních kritérií.

Ale čtěte pečlivěji, neříkám, že klon nutně MUSÍ být horší, ale že může být horší.. :-)) to je, jak mi jistě dáte za pravdu rozdíl. Zákazník  může  odhadnout, jak se prodejce, který branduje zboží chová a jaký má důraz na kvalitu podle obecného chování a prodeje kvalitního, či nekvalitního zboží z jeho sortimentu. Navíc i v rámci jednoho brandu může odběratel "Costumalizovat" produkt - klasickým příkladem mohou být například tlakové čističe KArcher koupené v baubau - jsou krásně žluté, na oko shodné se svými bratříčky ve speciálkách, ale uvnitř jsou velmi, velmi úsporně provedené. A právě v tomto případě BAUBAU nadiktoval kvalitativní parametry výrobci!

A aby toho nebylo dost, i jeden stejný výrobce při srovnatelné koncové ceně dokáže vyrábět jeden výrobek pro různé evropské regiony s odlišnou kvalitou, či komfortem vybavení. Není to asi vůči zákazníkovi lidsky fér, ale často se to vyplatí. Našli bychom mnoho příkladů ze strojírenství, potravinářství, či automobilového průmyslu. Divil byste se, jak dokáže renomovaný výrobek i u "luxusního" za tisíce EUR vyprasit uživatelskou hodnotu úsporou několika euro ve výrobě. (to jsou pak přesně ty výrobky, které jsou vyrobené pro jeden naprosto konkrétní region, či dokonce stát. Zdánlivě se liší jen písmenem v typovém označení)

Samozřejmě záleží pouze na zákazníkovi zda se spolehne na sdělení v televizi (myslím tím reklamní bloky), nebo zda bude (možná v očích některých z nás příliš) opatrný, je to pouze jeho volba.

Ano máte pravdu, držitelem ochranné známky Mountfield pro travní a další techniku je bez pochyby GGP (Mountfield a.s. ale nebude  součástí GGP) - kompletní dokumentaci a data k zápisu známky naleznete na zmíněných webech, bez zajímavosti jistě není fakt, že GGP získalo dokončení registrace této známky v roce 2005 :-)) Odpovídalo by to mechanismům výhradního dodavatele, který kooperuje s hlavním odběratelem a provázaným smluvním vztahem jednak nabízí odběrateli dlouhodobou spolupráci a výrobu vycházející z jeho produktové řady a zároveň si držením ochranné známky zajišťuje loajalitu odběratele. Zároveň získává pro svoji produkci další značku, která mu umožní v podstatě pro laika neviditelně opanovat větší podíl trhu.

Samozřejmě to NEMUSÍ být tento případ, byť je takový postup většinový.

Zda vrtí pes chvostem, nebo chvost psem je možné usuzovat z registračních osvědčení graficky identických značek pro danný region (i pokud by byl nezcela identický předmět ochranné známky).

Ale vraťme se ke kvalitě - costumalizace produkce VĚTŠINOU vede k nižším kvalitativním parametrům, než je kvalitativní úroveň primárního výrobku. Výjimečně ale může dojít k tomu, že odvozenina je vyrobena s větším důrazem na kvalitu než originální řada. Záleží pouze na zákazníkovi, jak se rozhodne.

http://www.upv.cz/cs.html

www.wipo.int

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 13.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika