špenát



host - 109.108 (?) 
18.6.2006 19:35, zobrazeno: 32837x
Má prosím,někdo zkušenost s pěstováním špenátu?Jaký by bylo možno nyní vyset a hlavně,aby byl úrodný.Jak daleko od sebe vyset a jaké podmínky jsou optimální?
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 16.190 (?), 9.2.2009 15:04

 V červnu bych nedoporučoval ale v srpnu ano pro podzimní sklizeň a kolem 15.9. např špenát Matador a sklízet na jaře. Mám to dlouhodobě vyzkoušené.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 191.41 (?), 12.5.2009 20:34

Dobrý den studuji zahradnickou školu na doporučuji vysévat španát tak v polovině března a tak v polovině nebo ke konci května sklízíte, vyžaduje dostatečnou zálivku a vysévá se do řádků 30*30 nebo stačí 25*25. Pro podzimní sklizeň doporučuji vysévat v srpnu až září..sklizen je zase asi po 40 dnech

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 128.44 (?), 12.5.2009 20:57

Doporučení o výsevu špenátu v půli března znám. A často při těchto radách skřípu zuby. Musel bych jej ale sít do sněhu. Tak se zeptám jinak. Jaký je nejzazší jarní termín výsevu, aby to hned nevykvetlo? V podnebí, kde zahrádkařím se do záhonu v půli března nedostanu, ani ve snu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Oxalistriangularis - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (578) - 79.35 (?), 12.5.2009 23:27