Ibišek - zmrznutí



host - 248.3 (?) 
14.6.2012 20:10, zobrazeno: 4567x

Zdravím Vás,  omlouvám se, ale jsem amatér. 

Od sousedů jsme loni v létě dostali - přesadili vzrostlý ibišek.  Byl s velkým balem a rostl.  Letos po této zimě nevyrostl ani lísteček ani pupen.

Když sáhnu na větvičky, jsou živé. 

Máme počkat do příštího roku nebo je to na vykopání? Případně co s tím?

Omluvte mě, jsem amatér a snad jsem otázku formuloval správně.

Děkuji za info.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
Josef. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2694) - 254.18 (?), 14.6.2012 21:19

Pokud by neobrazil letos, za rok neobrazí zcela jistě.

Já osbně bych keř setřihl nyní asi tak na 1/4-1/3 původní výšky a zkusil bych počkat ještě pár týdnů, maximálně měsíc. Ale pokud nyní nejsou ani náznaky rašení, považoval bych to za ztracené.

Josef.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 248.3 (?), 14.6.2012 21:30

Děkuji,

pro upřesnění.  Má kmínek cca 60 cm a  korunku k tomu cca 50 cm.  Zastřihnout tedy korunku.

Ještě jednou děkuji. Napíšu jak to dopadlo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Josef. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2694) - 254.18 (?), 14.6.2012 22:28

Ano, zastřihněte korunku na malé cca 10-15 centimetrové pahýly.

Josef.

PS: proč jste vložil tento dotaz do sekce konifery - jehličnany?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2064) - 86.111 (?), 15.6.2012 9:12

Nám začal jeden z ibišků obrážet teprve asi před týdnem. Ony ibišky to letos měli těžké, část jich asi uschla přes zimu, a těm co obrazily pomrzly listy 18.5., kdy u nás byly nějaké noční mrazy. Takže pak začínaly všechny od nuly, tak 2 týdny jim trvalo než začaly znovu pučet a teprve teď se začínají trochu zelenat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty