Alcea rosea - Slézová růže



Stránky: 1,  2   
host - 40.188 (?) 
24.6.2009 9:23, zobrazeno: 35335x

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat odborníků zda se dá tato dvouletka nějak namnožit-třeba až v příštím roce aby zase vydržela 2 roky anebo to nejde-řízek i tak příštím rokem končí.Moc děkuji.květinková začátečnice:))

A pokud se to dá, tak jak a co mám ustřihnout-nebo nějaké semínko?

Děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
Oxalistriangularis - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (578) - 66.207 (?), 24.6.2009 10:09

Velmi záleží na tom, kam jste slézovou růži zasadila, zda tam má dobré podmínky. Já mám slézové růže na jednom místě již devátý rok, staly se z nich trvalky. Jsem z Polabí. V odborné literatuře se píše, že když mají dobré podmínky, tak po dvou letech neodcházejí, ale zůstávají trvale. Za celou dobu mi nevymrzla ani jedna a daří se jim dobře. Nijak se o ně nestarám. Odb.literatura však doporučuje přihnojování kompostem a zakrytí přes zimu, aby nevymrzly. Chcete-li vysít nové slézové růže, tak to udělejte teď v červenci. Již příští rok Vám pokvetou. Semínka po odvětu musíte nechat na slézové růži řádně dozrát. Pokud semínka nemáte, pro zasetí v letošním červenci si je musíte koupit. Kvalitní dozrálá semínka z letošních květů budete mít asi až na podzim.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 116.7 (?), 24.6.2009 10:32

Dobrý den,

chci v těchto dnech vyset semena této rostliny, a ráda bych věděla, zda je mohu po vzejití vysadit již na trvalé stanoviště, nebo je přes zimu mít na chráněném místě, třeba v květináčcích, a na trvalé místo je zasadit až na jaře. Připadá mi totiž, že to na podzim budou ještě příliš maličké rostlinky? Děkuji za odpovědi, zdravím, Helena

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Oxalistriangularis - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (578) - 66.207 (?), 24.6.2009 10:58