Udírny Thermowind



host - 245.162 (?) 
26.7.2018 8:24, zobrazeno: 14024x

Zdravím,

máte někdo zkušenost s elektrickými udírnami Thermowind?

Chtěl bych něco jednoduchého na zahradu.

Petr

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 177.173 (?), 26.7.2018 9:02

Elektrické udírny jsou dobré na studené uzení díky regulaci, na teplé uzení si pořidte něco na dřevo, mám za to, že i na těch grilech s poklicí ce dá udit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 113.114 (?), 1.9.2018 21:56

Známý mi říkal, že si koupil taky elektrickou udírnu a nemůže si ji vynáchválit, ale já nevím.Koupil si něco takového, ale mě se to jednak zdá trochu drahé a za drahé se mi nezdá ten studený kouř. Sice tvrdí, že to udí stejně, ale myslím si, že klasicé uzené na dřevě je prostě to nejlepší. Ale já nejsem žádný odborník, vždyť i mou udírnu tvoří "jen" dva sudy :D a přece udí

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 245.12 (?), 14.9.2018 9:18

Porože jsem udělal dost bolestnou zkušenost s oběma udírnama, skončil jsem u polské Borniak... a spokojenost největší. šlape, udí studeně i teple, plně automaticky a levně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 64.137 (?), 26.10.2018 9:48

Zdravím. Já jsem kuupil udírnu z Muntfield. O víkendu tam vyzkouším klobásky (včera jsem plnil) a kousek boku a kotlety. tak jsem zvědav.  Snad nebudu zklamán.

Ta udírna Borniak se mi moc líbí. Především to podávání štěpků. Kterou máte a kde jste ji koupil? V polsku? Pěkný den.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 245.166 (?), 20.11.2018 20:47
Dobry den, jak dlouho a na kolik stupnu jste udil klobasky prosim?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 64.137 (?), 22.11.2018 15:29

Takže pár zkušeností s udírnou mountfield:

-maso (bok, kotlety) nakládáno - napichováním láku z pragandy a česneku, pak zalito v nádobě z plastu 3 dny v lednici.