Jak na pěstování petržele?



Stránky: 1,  2   
host - 198.70 (?) 
20.4.2009 10:16, zobrazeno: 63548x

Prosím o radu. Již několik let se mi nedaří na zahradě vypěstovat petržel - ať už naťovou, nebo kořenovou. Přes různé rady mám problém, aby semeno vůbec vyklíčilo. Zkoušel jsem různé doby výsevu - od podzimního až po jarní, různé hloubky výsevu, různé druhy závlahy a stále se nemohu dopracovat nějakého slušného výsledku. Mám za to, že je půda asi příliš vyhnojená, ale zkoušel jsem vysévat i na nepohnojený záhon a stále nic. Nevím, jestli není problém v nevyzrálém semenu. Podobný problém jako já má i většina kolegů zahrádkářů. Proto prosím nějakého odborníka, zda by neporadil, jak na to.  Předem děkuji za radu. Míra

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 128.44 (?), 23.4.2009 19:47

Nejsem odborník přes petržel, ale s jedním zahradníkem jsem kdysi pár mailů vyměnil. Jestli to najdu, postnu to sem. Myslím, že hlavní podmínka byla, že semeno ve fázi klíčení nesmí NIKDY přeschnout. Těsně po zasetí ano, po vzejití taky. Ale sucho ve fázi klíčku znamená konec. Třeba to pomůže.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Skalovi.pisek - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (336) - 161.138 (?), 23.4.2009 23:25