Prodej ovocných stromků



Stránky: 1,  2,  3,  4   
sadař vlada z opavy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (373) - 210.97 (?) 
1.11.2014 2:31, zobrazeno: 52133x

Zdravím

Zajímá mě Váš názor co Vám vadí na prodejcích a výrobcích ovocných stromků. Co Vy sami by jste udělali jinak.

sadař vlada

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 79.173 (?), 1.11.2014 8:30

Víceméně navštěvuji jen 3 zahradnictví.

První je přímo pěstitel, o stromky v nabídce je většinou postaráno dobře, jsou dobře označeny a to včetně podnože, Není u nich problem s ujímáním po vysazení. Nemá však kompletní nabídku.

2, Zahradnictví s širší prodejní sítí.  Velmi pěkné řekl bych až tříděné stromky. Prodejce má velmi dobré zacházení se stromky, Dobré značení odrůd, dopátrat se podnože je často složité. Domnívám se, že u tohoto prodejce je velká část nabídky z Polska. Pokud je stromek pěkný nijak mne to neuráží, patrné je soustředění na módní, moderní odrůdy.

3: toto zahradnictví navštěvuji sporadicky protože ho máme cestou na zahradu po cestě. Je o něco dražší, nabídka stromků, keřů i sazenic je povětšinou balených v igelitu, vždy s parádní velkou fotkou druhu (odrůdy) i přes obal patrný bídný stav kořenů. Tyto stromky nekupuji.     j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 14.170 (?), 1.11.2014 8:51

Nejistý zdravotní stav a nejasně značené podnože (zejména u cac materiálu).

Používání nevhodných kombinací podnož x odrůda (neselektovaný myrobalán, Juglans nigra ap.)

Zamoření školkařské půdy chorobami a škůdci (nedostatek volné panenské půdy).

U citlivých odrůd bych používal mezištěpování.

V.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 166.118 (?), 1.11.2014 9:43

Svoje stanovisko budu definovat z druhé strany - jak bych si já představoval kvalitní, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi:

1. Na webových stránkách firmy by měly být aktuální informace o tom, co je na prodejně k dispozici - odrůda, tvar, podnož a charakteristika odrůdy včetně její odolnosti spolu s poznámkou o vhodnosti tvaru a podnože pro konkrétní stanoviště a záměr pěstitele.

2. Zákazník by měl mít možnost udělat objednávku s tím, že při návštěvě bude mít požadované výpěstky připravené. Toto by měla být v době internetu samozřjmost i u tak specifického zboží, jako jsou stromky.  Za hlavní nešvar považuji stav, kdy se zákazník dozví až při návštěvě, že tohle ještě není a toto už není, ač je to v nabídce sortimentu.

3. Pokud to lze - např. u jabloní jako bonus nabídka ochutnávky ovoce za přiměřený poplatek.

4. Příjemné chování, všímavost a zdvořilost - ač by mělo jít o samozřejmost, není tomu tak. Občas ten, kdo nakupuje jen pár stromků, pociťuje až okázalou nevšímavost obsluhy.    R.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 182.227 (?), 1.11.2014 14:55

Máte pravdu pane, taky mě nebaví běhat s košíkem po nějaké prodejně, třeba po Kauflandu.V době internetu by měli mít veškeré zboží na firemním webu a já jako zákazník bych si přijel jen nákup vyzvednout.A běda kdyby něco nebylo připraveno, anebo kdyby se mi zboží nelíbilo.

Za poplatek by měli mít přichystány na ochutnávku třeba konzervy.Takto se kupuje zajíc v pytli.Onehdá jsem si jednu koupil a byla pěkně hnusná.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 182.227 (?), 1.11.2014 17:10

Samozřejmě můj předchozí příspěvek byla jen nadsázka.Nevím pane co by firma dělala s pracně přichystanými stromky kdyby si je zákazník nevyzvednul.Znova založit? A když to udělá každý třetí?

Pěstitelé stromků jsou výrobci stromků.Ty žádné jablka na ochutnávání nemají.Kde by je vzali.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 147.216 (?), 1.11.2014 18:52
Myslím, že nemají zájem to dělat, někde jsem četl, že prodej stromků malodběratelům tvoří jen malý zlomek prodeje stromků. Nabídka je tak tvořena podle poptávky velkoodběratelů.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 166.118 (?), 2.11.2014 18:19

Jsem rád, že moje vědomosti byly rozšířeny o poznatek, že prodej stromků asi není totéž co jmenovaný hypermarket a ovocný strommek není konzerva. Došlo mi i to, že jablka nejsou buřty a nelze je tudíž před nákupem stromku ochutnávat. Ale dost nic neřešící ironie. Pokud budeme jen hledat, proč to či ono nejde a nebudeme přímo u prodejce požadovat kvalitnější služby ale zejména pokud nebude dostatečná konkurence i v maloprodeji, nic se nezlepší. Škoda, že do Malenovic to mám kolem 400 km, rád bych viděl prodejnu na úrovni. R. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 182.227 (?), 4.11.2014 11:54

S tím ochutnáváním jabloní to moc nejde i kdyby školkaři chtěli.Jak jsem psal, žádné jablka nemají a i kdyby nějaké sehnali stejně se nedají splašit bez enormních nákladů všechny odrůdy.

V Litoměřicích probíhala kdysi soutěž o nejchutnější jablko.Pořadatelé byli kritizováni za to, že může vyhrát jen jablko, které je v optimální konzumní zralosti právě v té době.Dost odrůd však do konzumní zralosti, kdy jsou výborné, se dostanou až za nějaký měsíc, co zrají dříve ty už nejsou k jídlu.Ochutnávky by při prodeji dopadly stejně.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 8.180 (?), 1.11.2014 18:38

Ak by predavali tisice stromkov za mesiac, mozno by sa im aj oplatilo robit takyto servis.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika