Svoje stanovisko budu definovat z druhé strany - jak bych si já představoval kvalitní, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi:
1. Na webových stránkách firmy by měly být aktuální informace o tom, co je na prodejně k dispozici - odrůda, tvar, podnož a charakteristika odrůdy včetně její odolnosti spolu s poznámkou o vhodnosti tvaru a podnože pro konkrétní stanoviště a záměr pěstitele.
2. Zákazník by měl mít možnost udělat objednávku s tím, že při návštěvě bude mít požadované výpěstky připravené. Toto by měla být v době internetu samozřjmost i u tak specifického zboží, jako jsou stromky. Za hlavní nešvar považuji stav, kdy se zákazník dozví až při návštěvě, že tohle ještě není a toto už není, ač je to v nabídce sortimentu.
3. Pokud to lze - např. u jabloní jako bonus nabídka ochutnávky ovoce za přiměřený poplatek.
4. Příjemné chování, všímavost a zdvořilost - ač by mělo jít o samozřejmost, není tomu tak. Občas ten, kdo nakupuje jen pár stromků, pociťuje až okázalou nevšímavost obsluhy. R.