Odrůdy jabloní



Stránky: 1,  2   
lali.ja - (3) - 44.167 (?) 
10.11.2014 18:29, zobrazeno: 14323x

Poradí mi někdo, jakou odrůdu jabloně mám koupit, když chci jednu podzimní do vánoc, jednu zimní nějak do února by dostačovalo bohatě. Chtěla bych štrůdláky, jako mívali sousedé a vždy nám dali také. Další na jídlo. Máme rádi šťavnaté, klidně i navinulé chuti, nevím proč, ale červené. Sháněla jsem řehtáče, ale nějak z té koupi sešlo, ani mi nebylo vysvětleno, jestli je to jablko podzimní nebo jak. Je to pro mě vzpomínka zase na dětství. Takže nakonec jsem letos nekoupila nic a další rok uteče bez domácích jablek. Díky za radu lali

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 248.131 (?), 10.11.2014 22:53

Prodej stromků, s. r. o.
je to ale na podnoži A2

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
lali.ja - (3) - 44.167 (?), 11.11.2014 15:24

Díky, ale nejsem žádný odborník, takže podnož neřeším, jen bych chtěla dětem a vnoučatům zajistit dobrá jablka, myslela jsem na rubín nebo dnes nabízí všude delicius a gala, podnož je mi fuk, zajímá mě spíš chuť a vzrůstnost, protože mi postačí nízké kmeny na česání ve stoje nebo schůdky nic velkého... lali

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 65.144 (?), 11.11.2014 16:43

Mozna by bylo dobre na to jit z druhe strany, napiste jake jablone mate moznost koupit (jake jste si predbezna vybrala) a na jake podnozi je maji.  Take v jake jste cca poloze nebo lokalite a pak Vam jiste nekdo poradi. J.R.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 248.131 (?), 11.11.2014 20:02

Kdybych měla vybrat jen dvě, volila bych Matčino a Rajku nebo Rubinolu.         Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 189.181 (?), 11.11.2014 21:32