Je toto vlnovník?



Stránky: 1,  2,  3   
host - 104.146 (?) 
5.4.2014 20:19, zobrazeno: 26099x

Zdravím, mám 2 roky starou hrušeň Blanka a listy byly zkroucené už prvním rokem, asi jsem si to svinstvo přivezl už ze školky. Je možné to něčím postříkat, abych to alespoň omezil?


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 45.252 (?), 5.4.2014 21:19

Asi to máte Bejlomorku, ale pročtěte CELÉ toto vlákno "Černání okrajů listů a skvrny"

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
KUKY - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4470) - 38.136 (?), 5.4.2014 21:19

Tohle je hálčivec hrušňový, vlnovník hrušňový škodí spíš až později. Jediný dostupný přípravek je Sanmite.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
EmiroMirdas - (9) - 187.156 (?), 11.4.2014 21:13
Dobrý den, jsem nováček, loni na podzim jsem osazoval zahradu ovocnými stromky.U dvou hrušní se po vyrašení objevili červené puchýře. Foto přikládám a žádám o radu, cože mi to za potvoru "žere" hrušně? Jedná se o odrůdu Dicolor a Clappova, vedle nich ještě vysazeny Boskova a Konference a obě tyto jsou bez puchýřů. Můj naprosto laický názor je, že se jedná o Hálčivce, ale nejsem si jistý, nicméně jsem to zřejmě přinesl na zahradu se stromky.
Dicolor,hálčivec?
Dicolor,hálčivec?
Clappova
Clappova
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 248.29 (?), 11.4.2014 21:45

Podívejte se na na tento dokument.

Vlnovník se vyskytuje později a vypadá trochu jinak, je hlavně podle střední žilky listů.           Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
EmiroMirdas - (9) - 187.156 (?), 12.4.2014 16:17