Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

No ale takto to přeci vůbec není. Když se podíváte, po čem je poptávka, tak poptávka je po tom, co se zrovna nabízí, to je fakt, to jsem si nevymyslel. Když se podíváte třeba do sféry byznysu (a todle ovocnářství tedy byznys je), tak zjistíte, že lidé koupí cokoliv, když je to dobře zabaleno a propagováno. Satčí pouhých pár desetiletí nezájmu o určitou, byť třeba kultovní odrůdu a už ji skoro nikdo znát nebude, prtože milovníci její lahodné chuti prostě vymřou!  Propagátoři novinek pak mají otevřenou cestu, a mohou nám nakukat co budou chtít. Nechci aby to vyznělo tak, že jsem primárně proti novinkám, protože tak to není. Já jen chci, aby se hrála fér hra a ta se tady očividně nehraje..

           Ing. Fidla

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 14.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika