pnoucí jahody



Stránky: 1,  2,  3   
host - 5.17 (?) 
11.6.2007 8:15, zobrazeno: 65070x

Prosím o radu, mám pnoucí jahody na balkoně a ve velkém se mi do nich pustily mšice. Mám strach je stříkat, když už mají nasazené plody. A pak bych se ještě ráda zeptala, co s pnoucími jahodami na zimu. Jsem začátečník a ráda bych si je přechovala i na příští rok. Někde jsem slyšela, že se mají na podzim zasadit do záhonu a přikrýt chvojím. Uvítám každou radu.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Ramon - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (174), 11.6.2007 13:24
Zřejmě máte na mysli převyslé jahody. Pnoucí, pokud vím, tak neexistují.
Postříkejte je Biooilem, (koncentraci podle napadení a návodu použití) s tím se nemusíte bát stříkat i plody, které sklízíte druhý den.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 5.101 (?), 11.6.2007 13:36

Děkuji za radu, určitě to vyzkouším. Máte pravdu, jsou převislé.

Žaneta

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 175.234 (?), 28.9.2008 18:23

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Mám pnoucí jahody zasazené v květináči. Blíží se zima a nevím kam je schovat. Zda můžou být venku v květináči, nebo je schovat někam do sklepa. Prosím poraďte mi.

Děkuji s pozdravem Iveta

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 90.125 (?), 24.10.2008 19:19

Dobrý den, já bych se také chtěla připojit, mám na zahradě pnoucí jahody a přez zimu nevím co s nimi, jestli je mám nějak zazimovat nebo co s nimi mám udělat. Předem děkuji za odpověď a radu.

S pozdravem Maruš

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 152.138 (?), 25.9.2009 15:36