jak sázet česnek



vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 77.39 (?)
13.9.2007 19:12
Jirko, to sis teďka vymyslel, žejo?
Myslím, že nyní je ještě na podzimní výsadbu česneku dost brzo. Sázívám jej až krátce před zmrznutím. Nevím sice proč, někdo mi, tuším, říkal, že předčasně zasazený česnek na jaře brzy vykvete a nemá dobré palice. 
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 70.122 (?), 12.9.2007 9:44, zobrazeno: 419945x
Prosím pěkně o radu. Chci si teď na podzim zasadit česnek a vůbec nevím jak na to. Jsem v zahradě naprostý nováček. Jaké mám koupit sazenice, jak hluboko a daleko od sebe to mám zasedit. Nemám se doma koho zeptat a v knihovně se mi nepovedlo nic najít kromě enciklopedie. Poraďte prosím třeba aspoň internetovou adresu kde najdu postup pro začátečníka. Mnohokrát děkuji Zuzi 
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 162.128 (?), 12.9.2007 17:00

Sadbu si kupte v zahradnictvi, ted ji maji skoro vsude.  Pytlik s cca 4mi palicemi stoji kolem 40-50 Kc, ale sklizen z toho bude velka. Ja sazim vetsi strouzky z cca 6-8mi palic a staci mi to na cely rok, a jeste cast sklizne rozdam. Neni nad cesky cesnek.

Puda by mela byt poradne prokyprena (zryt rycem), a nechte ji tyden dv slehnout. Pak uz je to jednoduche - cesnek po strouzcich zapichat do zeme, cca 5-7 cm pod zem. Dirky je mozne udelat sazecim kolikem. Dejte je od sebe cca 15 cm.

A to je vsechno. Roste to samo, sklizet budete cca v cervenci, az se zacnou narovnavat kvetni pupeny.

Nekde doporucuji to namorit Sulkou proti skudcum, to jsem zatim nedelala.

Hodne stesti a dobrou chut.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 70.122 (?), 13.9.2007 1:10
Jste úžasná, moc děkuji za rady a jdu do toho. Na jaře vám napíšu jak to dopadlo. Krásné dny přeje Zuzi
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci