Česnek z květenství



host - 6.16 (?)
18.8.2009 8:35

Ne všude a ne každé odrůdě se daří zrovna na Vaší zahrádce.Existují místní no name odrůdy.Jestliže jsou chuťově přijetelné (v porovnání s česnekem v xxxmarketech určitě ano),a daří se jim u Vás, proč je dále nepěstovat?    Necháte na pár rostlinách uzrát květ, až začnou pacibulky opadat. Seberete. Pak je nasejete do řádku, klidně na podzim s výsadbou česneku.Při příští sklizni sklidíte malé cibulky.Ty vyndáte, necháte zavadnout , jako s česnekem, a pak opět na podzim sadíte. Pak už sklízíte česnek.A tak pořád dokola... Pepík

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 175.218 (?), 18.8.2009 7:29, zobrazeno: 18448x

Chci se optat-jsem laik. Když česnek vykvete, dají je ty malé česnečky použít na sadbu? Slyšela jsem, že po dvou letech by z nich mohl být normální česnek. Poradí mi někdo, jak na to??? Předem děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 16.190 (?), 18.8.2009 8:05

Ano jde, jen nechápu, co Vás na tom láká, dva roky čekat na trochu větší česnek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 6.16 (?), 18.8.2009 8:35

Ne všude a ne každé odrůdě se daří zrovna na Vaší zahrádce.Existují místní no name odrůdy.Jestliže jsou chuťově přijetelné (v porovnání s česnekem v xxxmarketech určitě ano),a daří se jim u Vás, proč je dále nepěstovat?    Necháte na pár rostlinách uzrát květ, až začnou pacibulky opadat. Seberete. Pak je nasejete do řádku, klidně na podzim s výsadbou česneku.Při příští sklizni sklidíte malé cibulky.Ty vyndáte, necháte zavadnout , jako s česnekem, a pak opět na podzim sadíte. Pak už sklízíte česnek.A tak pořád dokola... Pepík

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 125.64 (?), 18.8.2009 8:41