Červenání listů broskvoně



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 187.156 (?) 
26.8.2014 20:04, zobrazeno: 34056x
Dobrý den, mám problém s tříletou brodkvoní Favorita Morretini 3. Letos poprvé krásně zaplodila, ale po odplození začali žloutnou a červenat listy, tedy ty ve spodní části stromku. Letošní přírůstky jsou zatím krásně zelené. Hlína je jilovita s podílem přidaného písku a humusu.Včera jsem ještě provedl postřik na list hnojivem Wuzal super, a důkladně zkypřil půdu kolem stromků.Myslím že by to mohla být chloróza.Nicméně jsem začátečník a prosím tedy o radu zkušenější, cože se to děje s broskví?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
EmiroMirdas - (9) - 187.156 (?), 26.8.2014 20:09
Zapomněl jsem se přihlásit, přikládám ještě další foto, fotky jsou trochu tmavší než jsou ve skutečnosti, foceno telefonem.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 248.88 (?), 26.8.2014 20:47

Pokud máte mladší listy zelené, tak se prostě jen blíží podzim...       Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 26.8.2014 21:40

Souhlas, Favorita Moretini 3 je jedna z nejranějších žlutomasých broskví a tak jako první začne přebarvovat listí. V podstatě to pro tazatele znamená, že jakýkoliv střih nebo řez provedený po začátku přebarvování spodních listů se již bude špatně hojit a měl by se již nechat na jaro. Za týden či 14 dní tkato začne přebarvovat i Red haven a jiné středněranné odrůdy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 109.116 (?), 29.8.2014 9:55